HTML

Müncheni "kalandjaim"

Friss topikok

  • Szinus: Hát igen, a vállfán nem az igazi, még szerencse, hogy a Facebook-on már van olyan kép is, amikor r... (2010.08.24. 21:35) Elköltözve
  • StZsu: Nagyon szépen köszönöm! (2010.07.25. 21:22)
  • StZsu: Szia! köszi ;) remélem tetszik is, amit írogatok :D (2010.07.15. 19:24) Végre "uniformizálódtam"
  • serig: jeeee :D (2010.06.24. 15:46) A történet eleje

Linkblog

A munka

2010.06.25. 22:22 StZsu

Az interjúnak még úgy indultam neki, hogy egy Verkaufs-/Empfangsmitarbeiterin állásra jelentkeztem. Herr Flipse (az igazgató) szerint azonban ez annyira nem lett volna jó ötlet, tekintve, hogy a diplomámon még szárad a festék, és még csak német sem vagyok (ami nem lenne baj, de azért a németemen mindig van mit fejleszteni ...). Viszont a jelek szerint szimpatikus voltam neki, mert ugyan az eredeti állásra nem én voltam a tökéletes jelölt, de volt egy másik állás, amit azóta már én töltök be. Ez pedig tulajdonképpen hivatalos "beugró" állás - vagyis ott fogok dolgozni, ahol jobban kell az ember. A lehetséges területek pedig reggeliztetés (egyelőre itt kell nagyon ember, így eddig itt dolgoztam, és a jövő héten is biztosan itt leszek még), housekeeping, és kicsit később majd recepció is jön hozzá. Tekintve, hogy a három területből kettő eddig is szimpatikus volt, a reggeliztetést meg azért ki lehet bírni, nagyon tetszik ez az állás, mert változatos, és nem csak egy helyen gyűjthetek tapasztalatokat. Ami szerintem tök jó dolog, tekintve, hogy a magyar oktatási rendszernek hála, a szakmai tapasztalatok elég hiányosak az önéletrajzomban. Noha, nekünk jóval több volt a gyakorlat, mint más fősulikon, egyetemeken (de bolognai rendszernek hála, már ez sem a régi :D ). Visszatérve az állásra: a jelenlegi céljaim tehát, a tapasztalat-gyűjtés, a német nyelv minél tökéletesebb elsajátítása :D, és hogy minél hamarabb eljussak az áhított területre, vagyis a recepcióra. És úgy döntöttem, innen csak felfelé vezet az út.

Számomra meglepő módon egyébként, a minibár feltöltése itt nem a housekeeping feladata, hanem a reggeliztetésé. Ennek jegyében a héten nagyjából minden nap én minibároztam végig az 5 emeleten. De legalább konditerembe, meg aerobicra nem kell majd járnom emellett a munka mellett, mert sztem kilométereket gyaloglok naponta, és súlyzózás helyett meg megteszi a minibárkocsi tologatása is...

A kollégák eddig nagyon szimpatikusak. Mindenki kedves, és nagyon segítőkész. És abszolut nem lógok ki a sorból, ugyanis a csapatban nagyjából több a külföldi, mint a német. Najó, azért persze ők is vannak egy páran, de tényleg nagyon sokan vagyunk külföldiek. A takarítók meg pláne... Köztük van mindenféle náció, de létszámban persze a törökök vannak az élen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stzsumunchen.blog.hu/api/trackback/id/tr512110529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása