HTML

Müncheni "kalandjaim"

Friss topikok

  • Szinus: Hát igen, a vállfán nem az igazi, még szerencse, hogy a Facebook-on már van olyan kép is, amikor r... (2010.08.24. 21:35) Elköltözve
  • StZsu: Nagyon szépen köszönöm! (2010.07.25. 21:22)
  • StZsu: Szia! köszi ;) remélem tetszik is, amit írogatok :D (2010.07.15. 19:24) Végre "uniformizálódtam"
  • serig: jeeee :D (2010.06.24. 15:46) A történet eleje

Linkblog

A történet eleje

2010.06.20. 23:06 StZsu

Mint azt többen tudjátok, feltett szándékom volt Kempten után, hogy újra ezen a vidéken kössek ki. Ennek érdekében államvizsga előtt/után nekiálltam német álláskereső portálokat nézegetni, és a rengeteg ajánlatból válogatva jelentkezgetni az állásokra. Majd néhány pozitiv válasz után megbeszéltem pár interjút, és ideutaztam. A harmadik ilyen kis "turné" alkalmával 4 interjút sikerült egyeztetnem, két helyről kaptam pozitiv választ, és végül ez a szálloda "került ki győztesen".

Ezután már semmi más dolgom nem volt, csak megvárni, amíg a német munkaügyi hivatal "megszüli" a munkavállalási engedélyemet. Az előre megjósolt 4 hét helyett ez végül közel 6 hetet vett igénybe. Itt azonban felgyorsultak az események, mert alig egy héttel azután, hogy megkaptam a választ, már ültem is a vonaton München felé.

A 8 órás vonatút után a szállodában leendő főnököm fogadott, majd beköltöztem az egyik személyzeti szobába (kép alul), és végül aláírtam a szerződésemet, amivel hivatalosan is dolgozó nő, és egyben felnőtt szerű lény lettem...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stzsumunchen.blog.hu/api/trackback/id/tr142096810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása