HTML

Müncheni "kalandjaim"

Friss topikok

  • Szinus: Hát igen, a vállfán nem az igazi, még szerencse, hogy a Facebook-on már van olyan kép is, amikor r... (2010.08.24. 21:35) Elköltözve
  • StZsu: Nagyon szépen köszönöm! (2010.07.25. 21:22)
  • StZsu: Szia! köszi ;) remélem tetszik is, amit írogatok :D (2010.07.15. 19:24) Végre "uniformizálódtam"
  • serig: jeeee :D (2010.06.24. 15:46) A történet eleje

Linkblog

Az első két hét

2010.06.29. 22:01 StZsu

Bizony-bizony, ma van a második "hétfordulója" annak, hogy kicuccoltam Münchenbe.

És hogy ez alatt a két hét alatt mi történt? Elkezdtem dolgozni ;) És elkezdtem kialakítgatni az itteni életemet. Bár, ez még nem nagyon sikerült. A hétvégén itt voltak szüleim, úgyhogy el voltam foglalva mostanában. Najó, ez így nem igaz, hogy a hétvégén itt voltak, az úgy volt, hogy csütörtökön jöttek, péntek este tovább mentek Zoliékhoz, vasárnap találkoztunk mindannyian Lindauban, este visszajöttem szüleimmel Münchenbe, és ma kora délután mentek haza. Ez az előnye annak, ha valakinek mindkét gyereke egy irányba húz el otthonról, mindkettőt meglátogathatja egy füst alatt... Persze az más tészta, hogy az ember mennyire "örül", ha mindkét gyereke elhúz otthonról, de ebbe most ne menjünk bele...

Egyébként eddig minden szép, és jó. Dolgozom, és a szabad napjaimon, meg délutánonként a szabad óráimban sétálgatok, már amikor még van erőm az egésznapos rohangászás után, vagy Matthiasszal találkozom, vagy néha egyszerűen csak "hazajövök", alszom, és "vegetálok" kicsit. Ma például az Olympia-parkban sétálgattam, ücsörögtem, olvasgattam délután. Utána pedig végre elmentem vásárolni :). Ezt körülbelül csütötök óta terveztem, de ehhez képest, még ha nagyon akartam volna, kibírtam volna még ma is vásárlás nélkül...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stzsumunchen.blog.hu/api/trackback/id/tr32119541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása