HTML

Müncheni "kalandjaim"

Friss topikok

  • Szinus: Hát igen, a vállfán nem az igazi, még szerencse, hogy a Facebook-on már van olyan kép is, amikor r... (2010.08.24. 21:35) Elköltözve
  • StZsu: Nagyon szépen köszönöm! (2010.07.25. 21:22)
  • StZsu: Szia! köszi ;) remélem tetszik is, amit írogatok :D (2010.07.15. 19:24) Végre "uniformizálódtam"
  • serig: jeeee :D (2010.06.24. 15:46) A történet eleje

Linkblog

Végre "uniformizálódtam"

2010.07.06. 16:05 StZsu

Igen-igen, ma végre eljött az a nap, amikor megkaptam az egyenruhámat ;). Éppen ideje volt, mert már ráfér egy tisztíttatás a nadrágomra, amiben eddig dolgoztam... :) Majd teszek fel képet, ha lesz mit.

Jah, és ezen kívül ma megkaptam a munkavállalási engedélyem eredetijét, és egy szülinapi üdvözlőkártyát a központtól (mármint a Derag központjától)... De nem korai az még egy picit??? Najó, annyira nem, de azért még ráért volna 1-2 héttel később is... :D

Viszont, tegnap végre megvettem a Deutschland pólót, amit már azóta tervezek, amióta kijöttem. Erről viszont már van fényképem ;).

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stzsumunchen.blog.hu/api/trackback/id/tr722133658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szinus 2010.07.08. 16:12:02

Szia!
Jó hogy belinkelted a blogcímed az MSN-re :) ! Most legalább lesz mit olvasnom! Amúgy remélem innentől csak a jó kondíció / :) / és a jó munka vár Rád! Puszi!

StZsu 2010.07.15. 19:24:02

Szia!
köszi ;) remélem tetszik is, amit írogatok :D
süti beállítások módosítása