HTML

Müncheni "kalandjaim"

Friss topikok

  • Szinus: Hát igen, a vállfán nem az igazi, még szerencse, hogy a Facebook-on már van olyan kép is, amikor r... (2010.08.24. 21:35) Elköltözve
  • StZsu: Nagyon szépen köszönöm! (2010.07.25. 21:22)
  • StZsu: Szia! köszi ;) remélem tetszik is, amit írogatok :D (2010.07.15. 19:24) Végre "uniformizálódtam"
  • serig: jeeee :D (2010.06.24. 15:46) A történet eleje

Linkblog

Miértis?

2010.06.19. 13:22 StZsu

Úgy döntöttem, újra blogolandó szakaszhoz érkeztem, így újra nekiállok ilyen formában elmesélni az életemet mindenkinek, akit érdekel.

Mint az a címből is látszik, a helyszín München, az aktualitás pedig, hogy a héten ide költöztem, és elkezdtem dolgozni itt: http://www.deraghotels.de/pages/ME.htm

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stzsumunchen.blog.hu/api/trackback/id/tr422093516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása